čtvrtek, července 28, 2016

Marney Boy je kámoš,

Myslim si, že si s ním dobře odpočinu

Rytíř Marney Boy pořádá klání s ostatními rytíři svého řádu, každej ale za praporec jiný osoby

Marney Boy mě občas vezme rodinným autem na chatu, pak spolu sečeme trávník aby nezbyla ani jedna sedmikráska a lakujeme drátěný plot na modro, nebo na příjemnou zelenou

Když se chci Marneyho Boye na chvíli zbavit, má ve městě spoustu kámošů, vždycky nějakého potkám a ten mě pozve na pivo, podle přirozených pravidel se takové pozvání neodmítá

Marney Boy  mě při tý pařbě požádá, že dnes nemá ve městě kde spát, vezmu ho domů a pak mi celou noc u ucha divoce šoustá Marnost, kerou někde nabalil na hajzlu

Marney Boy mi také pomáhá nakupovat, rád nakupuje v tesku

Abych si z Marneyho Boye nedělel jen koninu, sehnal jsem mu práci. Pracujeme společně, i když Marney Boy je spíše externista. Dobře si rozumí s mým šéfem a rozjíždí s ním spoustu nových projektů


S Marneym Boyem se radím ve všech svých rozhodnutích, takže sme se dohodli že o něm něco napíšu.


Žádné komentáře:

Okomentovat